אימי הגישה תביעה לפני כ 10 שנים ואכן קיבלה פיצוי חד פעמי , אך כיום מצבה החמיר ובלוטת התריס מאוד מציקה לה בחיי היומיום המליצו לה על ניתוח אך בגלל גילה ומצבה הבריאותי הרופא שלה לא ממליץ על ניתוח. האם ניתן להגיש תביעה על החמרת המצב?
שלום חגית
ניתן להגיש בקשות להחמרה על פי החוק רק באותן מחלות המוכרות על ידי החוק.
למרבה הצער החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד גזזת מכיר אך ורק בגידולים ממאירים/סרטניים בבלוטת התריס ואינו מכיר בגידולים שפירים, לפיכך אם המדובר בגידול שפיר של בלוטת התריס של אמך הרי אם תוגש בקשה להחמרת מצב היא לא תוכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. נפגעי גזזת רבים הוכרו כזכאים לפיצויים גם מבלי ששמם מופיע במאגר השמות,לכן העובדה שאין תיעוד רשום לקבלת ההקרנות אינו צריך למנוע הגשת תביעה. מומלץ ורצוי להתייעץ עם עורך דין בטרם הגשת התביעה כדי ש...
המשך תשובה