זכאות לפיצוי על טיפול במחלת הגזזת מהילדות

ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
מנהל/ת הפורום: ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון  
חייגו אליי 055-4532750
חזרה לפורום



עכשיו בפורום
עוד שאלות ותשובות שנענו
פיצוי לנפגע פוליו שחלה במרוקו
פורום גזזת | פוליוידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון

מאז שנת 2012 גם תושב ישראל אשר חלה בחו"ל בטרם עלייתו לישראל יוכל לתבוע לפי החוק ובתנאי שיוכיח שקיבל בישראל טיפול או שנותח בשל מחלת הפוליו בישראל ,וזאת לא יאוחר משנת 1970. הוכחת הניתוחים או הטיפולים בי...

המשך תשובה
פורום גזזת | פוליוידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
פורום גזזת | פוליוידין ירון - איריס ירון אונגר ושות`
למעלה