שלום רב. סבתי מקבלת את התגמול החודשי בתור נפגעת גזזת. שאלתי היא האם מעבר לתגמול כספי היא זכאית לעוד הטבות כלשהן בשל פגיעת הגזזת שלה? איפה ניתן לברר זאת?
שלום בר. בשאלתך לא ציינת את גובה אחוזי הנכות שקבעו לסבתך. לצערי לנפגעי גזזת מעט מאד הטבות מעבר לקצבה החודשית. למי שנקבעו מעל 90% נכות, יש זכאות על פי חוק לפטור מתשלום מס הכנסה,בנוסף ניתנת תעודת נכה שמקנה הנחות בשימוש ברכבת הקלה, מטרונית, רכבת ישראל ובאוטובוסים, הנחה בכניסה למוזיאונים ואתר ופטור מהמתנה בתור ומתשלום עבור מלווה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת קובע מספר קריטריונים שצריך לעמוד בהם כדי לעמוד בזכאות לקבלת פיצויים. ההקרנות ניתנו בין השנים 1946 ועד דצמבר 1960, ותנאי נוסף הוא שההקרנות ניתנו על ידי המדינה, הסוכנות היהוד...
המשך תשובה