שלום לעו"ד, אני רוצה להגיש תביעה לפיצויים מהמדינה על טיפול גזזת שעברתי כילד. יש לי צלקת בקרקפת מהטיפולים האלה. האם זה מספיק כדי לקבל את הפיצויים?
שלום אברהם
בהנחה שבאזור הצלקת שנוצרה כתוצאה מהטיפולים נגד הגזזת נגרמו קרחות , הרי שזהו נזק שניתן לקבל עליו פיצויי . בטרם תהיה זכאי לקבלת הפיצויים עליך לשכנע את וועדת המומחים שאכן עברת את הטיפולים נגד הגזזת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, תביעת שאירים לאלמנה שבעלה נפטר כתוצאה ממחלה מוכרת על פי החוק אשר נישאה מחדש אינה רשאית וזכאית לקבלת פיצויים על פי החוק...
המשך תשובה