שלום רב, אמא שלי מוכרת על ידי המדינה כנפגעת גזזת, לאחרונה חלה החמרה במצבה הבריאותי, ורציתי לדעת האם ניתן לשנות את אחוזי הנכות שנקבעו לה לפני מספר שנים. תודה
שלום חלי
בהנחה שאכן חלה החמרה במצבה של אמך, באחת מחמש המחלות המוכרות על ידי החוק, הרי שניתן להגיש בקשה להחמרת מצב לוועדה רפואית שתבדוק את אמך ותקבע בכמה הוחמר מצבה ויוסיפו לה אחוזי נכות.
אני ממליצה לבדוק היטב האם אכן מדובר באחת המחלות המוכרות על ידי החוק ,שכן לוועדות להחמרת מצב יש סמכות גם להוריד או לבטל אחוזי נכות שניתנו בעבר ויש סיכון בכך.
מומלץ להתייעץ עם עורך דין לפני הגשת בקשה להחמרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן להגיש גם היום תביעות על טיפולים נגד גזזת בעבר, כאלו שניתנו עד סוף שנת 1960 , ואין צורך במסמכים רפואיים מאז לצורך כך. כן יהיה צורך להציג את כל התיעוד הרפואי העדכני ,בעיקר זה שמתייחס לגידולים בראש...
המשך תשובה