שלום, מה סכום הפיצויים שמגיעים לאישה שאובחנה כנפגעת גזזת? האם מדובר בקצבה חודשית? תודה
גובה הפיצוי המשולם נגזר מגובה אחוזי הנכות שנקבעים לנפגע.
קיצבה חודשית משולמת רק למי שנקבעו לו יותר מ-40% נכות. מי שנקבעו לו פחות מ-40% נכות מקבל מענק חד , כאמור בהתאם לגובה נכותו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת מכיר בקשר בין ההקרנות לגידולים שפירים במוח. יש להגיש תביעה על גבי טופס התביעה למשרד הבריאות שבאזור מגוריך, זאת גם אם שמך לא מופיע במאגר....
המשך תשובה