קשישים שטופלו נגד מחלת הגזזת והטיפול גרם להם לגידולים סרטניים מה הזכויות הרפואיות והכספיות שלהם בפני המדינה?
שלום אמירה, נפגעי הקרנות נגד גזזת, לא משנה אם הם קשישים או לא, אשר סובלים מגידולים סרטניים באיזור הראש והצוואר, רשאים להגיש תביעה למשרד הבריאות לפי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת ובמידה ואכן יוכרו כמי שקיבלו הקרנות לגזזת הם יהיו זכאים לקבלת פיצויים בגין הנזקים שנגרמו להם בשל הגידולים הסרטניים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לצערי החוק לפיצוי נפגעי הפוליו אינו מכיר במי שחלה בפוליו בחו"ל כזכאי לקצבה. החריג לכך חל רק על מי שחלה בפוליו בחו"ל אבל עבר ניתוח בישראל בשל מחלת הפוליו לפני 1970, כך שהוכחת קשר סיבתי בין מצבך הרפואי ...
המשך תשובה