שלום, אני שייך לקטגוריה של נפגעי פוליו והמדינה לקחה על עצמה אחריות על זה. אני עובד ברשות מקומית ומעוניין להמשיך לעבוד עד גיל 70. ידוע לי כי נפגעים בצורות שונות החוק מאפשר להם לעבוד עד גיל 70 שאלתי האם החוק מאפשר גם לנפגעי פוליו לעבוד? תודה
בחוק לפיצוי נפגעי חיסון הפוליו אין כל סעיף שמאפשר לנפגעי הפוליו להמשיך לעבוד עד גיל 70. אני ממליצה לבדוק נושא זה עם וועד העובדים או מחלקת כח אדם. יתכן שתהייה התחשבות נוכח מחלתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום יפעת. כפי שעניתי בשאלה הקודמת, סרטן ריאות אינו מחלה מוכרת או מזכה בפיצויי על פי חוק הפיצויים לנפגעי הגזזת. אני מאחלת לאמך החלמה מלאה ומהירה...
המשך תשובה