אני כבר 7 שנים מקבלת קצבה בגלל הגזזת אבל המצב ממשיך להחמיר גדלים לי כל הזמן נגעים חדשים מסוג BCC, האם זה מומלץ לדווח על ההחמרה במצב?
שלום שושנה,
על מנת לענות על שאלתך אני צריכה לדעת כמה אחוזים נקבעו לך בעבר ובגין אלו סעיפים וזאת מאחר שכתוצאה מפסיקת בתי המשפט מי שנקבעו לו בעבר אחוזי נכות בגין רדיודרמטיטיס ומגיש בקשה להחמרת מצב, חובת הועדה הרפואית לבטל לו את אחוזי הנכות הללו, מאחר שקבע שהם ניתנו שלא על פי החוק.
לכן בעקרון יש הצדקה להגשת בקשה להחמרת מצב אולם יש להיות זהירים בעת הגשת הבקשה להחמרת מצב ולוודא שהסיכויים לקבל תוספת אחוזי נכות גבוהים מהסיכון שיבוטלו אחוזי נכות .
רצוי להיעזר בעורך דין לענין זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק לפיצוי נפגעי הגזזת אינו מכיר במצב נפשי כמחלה מוכרת אולם אם נפגע גזזת שתביעתו הוכרה פיתח פגיעה נפשית כתוצאה מאחת המחלות המוכרות בחוק, לדוגמא נפגע או נפגעת שסבלו מקרחות מגיל צעיר וכתוצאה מכך נפגעו ...
המשך תשובה