שלום, אני מתכוון להגיש תביעה בנושא עקב ממצאים שהתגלו לי בבדיקת c.t מח ובשנים האחרונות אני סובל מכאבי ראש תמידיים בכל שעות היום ובלילה מטופל בפרקוסט 4פעמים ביום. נולדתי בתוניסיה ועברתי טיפול בגזזת לפני עלייתי לארץ יחד עם משפחתי, לאחי שעבר אותו טיפול התגלה ממצא סרטני. תודה
שלום, בהנחה שהממצאים שהתגלו ב- C.T. מראים שיש גידול במח -הרי שזו מחלה המוכרת על ידי חוק הגזזת. את התביעה יש להגיש למשרד הבריאות באזור מגוריך באמצעות טופס תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד גזזת חל גם על מי שנולד בישראל וקיבל הקרנות בישראל בין השנים 1946 ועד סוף 1060, לפיכך בוודאי שאמך זכאית על פי החוק לפיצויים אם היא חלתה באחת המחלות המוכרות בחוק...
המשך תשובה