חליתי בפוליו בילדותי , וכיום אני סובלת מחולשת שרירים משמעותית וכאבים מאחר ואין בידי תיעוד רפואי משנות ה-50, כיצד ניתן להוכיח את המחלה בפני הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי?
החוק מכיר בזכאות של מי שחלה בפוליו בישראל או עבר בה ניתוחים עד לשנת 1970. משאלתך לא ברור היבן נולדת והיכן חלית והאם חלית בישראל. מעבר לכך אני ממליצה להזמין את התיק הרפואי ההיסטורי שלך מארכיון קופת חולים ולנסות לאתר שם תיעוד על המחלה או קבלת טיפול במחלה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום יהודית, החוק לפיצויי נפגעי גזזת אינו מקנה זכויות נוספות,למעט העובדה שבמקרה של החמרת מצב- לא משנה כמה שנים חלפו מהמועד שבו קיבלת פיצויי חד פעמי, ניתן להגיש בקשה להחמרת מצב במידה וחלית באחת מהמחלות...
המשך תשובה