נולדתי בשנת 1970 וחליתי בפוליו כשהייתי שלושה חודשים יש לי ניידות 100% יש לי רכב נכה עם תג נכה אבל אני צריכה תעודת נכים כי מצבי החמיר ואני לא יכולה לעמוד
שלוםרב,
אני ממליצה לפנות למוסד לביטוח לאומי עם המסמך שמעיד שנקבעו לה 100% ניידות ותבקשי לקבל תעודת נכה בנוסף אולי לשקול הגשת בקשה לנכות כללית נוכח ההחמרה במצבך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ג`ולי, החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד גזזת מכיר בזכאות של ילידי מרוקו ,שקיבלו הקרנות במרוקו, בתנאי שאלו ניתנו כתנאי לעלייתם לישראל. בהנחה שאמך קיבלה את ההקרנות בהקשר לעלייתה לישראל היא זכאית לפיצ...
המשך תשובה