שלום רב, סבתי עברה לצרפת לפני כעשר שנים, וכעת התגלה אצלה גידול סרטני באזור הצוואר. היא הייתה אחת מילדי הגזזת. אם יתגלה, חס וחלילה, שהגידול ממאיר, האם מגיעים לה פיצויים כנפגעת מהטיפול בגזזת?
לצערי הרב רק מי שהינו תושב ישראל ומתגורר בה באופן קבוע לפחות 24 חודשים רשאי להגיש תביעה ולקבל פיצויים על פי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת.
לפיכך אלא אם כן סבתך תחזור להתגורר בישראל לפחות ל-24 חודשים , בנסיבות הנוכחיות היא אינה זכאית להגיש תביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. אין באפשרותי להשיב בפורום זה לשאלתך ,הן משום שלא פירטת את הנימוקים לדחיית תביעתך וכן מאחר ופורום זה אינו מתאים למענה לשאלה מורכבת שכזו. אתה מוזמן לפנות למשרדי....
המשך תשובה