הצגתי לוועדה רפואית אישור רפואי בנוגע לסימפטומים של מחלת הפוליו. הוועדה הרפואית דחתה את התביעה מבלי בכלל לבחון את האישורים רפואיים לעומקם. הצעתי גם להביא את הרופאה שנתנה לי את האישורים לעדות בפני הוועדה ואמרו לי שאין צורך. האם אפשר להגיש ערעור על החלטת הוועדה השרירותית?
נראה שיש בסיס להגשת ערעור במקרה שתארת , הוועדה הרפואית אמורה לקרוא מסמכים רפואיים המוגשים לה ואף להתייחס אליהם בנימוקיה, על כן , אם לא הייתה התייחסות יש מקום לערעור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב. חוק הפיצויים לנפגעי הקרנות הגזזת מכיר בגידולים באזור הצוואר והראש בתנאי שהמדובר בגידולים ממאירים/סרטניים. אם הגידול שאובחן בבלוטת הרוק של אביך אובחן כגידול סרטני הרי שהוא זכאי לפיצויים. יש צו...
המשך תשובה