יש משהו שלא הבנתי יש לי ילדים הקטן עדיין לא מלאו לו 24 אבל הוא לא בצבא אז באיזו קטגוריה אני עומדת ? תודה רבה לך
מרים שלום,
על פי החוק אלמנה שלה ילד שבעת פטירת התובע היה קטין, או לא מלאו לו 24 שנים והוא משרת בצבא או שלא מלאו לו 20 והוא עדיין לומד זכאית לקבל עבורו תשלום
אם בנך לא היה מתאים לקריטריונים הללו בעת פטירת בעלך המנוח ,הוא לא נחשב על פי החוק ל"ילד" ולכן אינו זכאי לקבל את המענק. אם הדברים עדיין לא ברורים הנך מוזמנת להתקשר למשרדי לקבלת הסבר מפורט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. התביעה מוגשת על פי החוק למשרד הבריאות. בתחילת התהליך אמך תתבקש להגיע לוועדת המומחים ולהצהיר בפניהם על נסיבות קבלת ההקרנות. בהמשך תוזמן לוועדה רפואית שם היא תצטרך להוכיח את הנזקים שנגרמו לה כתוצא...
המשך תשובה