שלום וברכה, חליתי בפוליו בשנת 1955, והמחלה גרמה לי נזקים בחלק השמאלי של הפנים. אחרי שנה עברתי ניתוח לתיקון השיתוק בצורה חלקית. אבל עד היום אני סובל משיתוק בצד שמאל ובחיוך לא סימטרי. השיתוק הזה גורם לי סבל רב. האם אפשר לקבל פיצויים גם על שיתוק בפנים? אשמח לשמוע דעתך.
שלום מנשה
בשאלתך לא פרטת היכן חלית במחלת הפוליו. בהנחה שחלית במחלה בישראל ובמסמכים הרפואיים שמעידים על הניתוח שבוצע בישראל אכן מצויין שהניתוח הוא בשל שיתוק בעקבות פוליו, הרי שבהחלט אפשר לקבל פיצוי על פי החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. מנינגיומה היא אחת המחלות המוכרות על ידי החוק, אולם הנכות לא נקבעת על עצם קיום המנינגיומה אלא על הנזקים, הפגיעה והמגבלות שהגידול גורם. יתכן מצב שבו עצם קיומה של מנינגיומה לא יקנה אחוזי נכות במקרה...
המשך תשובה