שלום לעו"ד, אני מעוניין לתבוע את המדינה על זה שעברתי טיפולי גזזת בילדותי במרוקו, כשהייתי בן חמש שנים בלבד. העניין הוא שאחרי ששנתיים אחרי שעליתי לארץ עברתי עם משפחתי לצרפת, וחזרתי רק לפני עשר שנים לארץ עם ילדיי. האם אני עדיין זכאי לפיצוי מהמדינה? תודה רבה על תשובה
שלום משה
החוק לפיצוי נפגעי גזזת קובע כי רק מי שהוא תושב ישראל לפחות 24 חודשים רשאי להגיש תביעה וזכאי לקבל פיצויים.
מאחר שהינך אזרח ותושב ישראל מזה 10 שנים אין כל מניעה להגשת תביעה וקבלת פיצויים. כמובן שכמו כל תובע תיבדק זכאותך לקבלת פיצויים על פי הקריטריונים שקבועים בחוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. למרות הריחוק בזמן ניתן עדיין להגיש תביעה לפי החוק לפיצוי נפגעי הפוליו. נראה שעל פניו אתה עומד בקריטריונים....
המשך תשובה