שלום, סבתי קיבלה עכשיו פיצוי על הקרנות של גזזת, השאלה שלי האם מגיע לה משהו נוסף? האם היא יכולה לקבל הנחות במסים או קצבה? יצוין כי היא חלתה בסרטן ככל הנראה כתוצאה מ"הטיפול" שקיבלה בילדותה. תודה
שלום רב. על פי החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת הזכאות היא למענק חד פעמי וקיצבה חודשית למי שנקבעו מעבר ל-40% נכות.
ניתן לקבל פטור מתשלום מס הכנסה למי שנקבעו לפי החוק למעלה 90% נכות ומעלה. מעבר לכך החוק לא מקנה הנחות או הטבות נוספות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית יש להבהיר כי החוק מכיר בלוקימיה ובגידולים ממאירים באזור הראש והצוואר בלבד . לצורך הכרה בתביעת שארים חובה להוכיח שהמנוח נפטר מאחת מהמחלות המוכרות בחוק , בניגוד למצב שבו לנפגע היה סרטן נניח בבלו...
המשך תשובה