שלום וברכה, רציתי בבקשה לדעת מה קורה במידה ואבי עבר וועדה רפואית לבדיקת זכאותו לפיצויים בגין טיפולי גזזת שעבר בילדותו, אך למרבה הצער נפטר לפני קבלת ההחלטה? האם התביעה מתבטלת אוטומטית? האם הכסף מועבר ליורשים? איך מבררים?
שלום ריקי
במקרה שתובע נפטר בטרם עבר וועדה רפואית תביעתו מתבטלת ועל כן לא מועבר פיצויי ליורשים
משתתפת בצערך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלוםרב, אני ממליצה לפנות למוסד לביטוח לאומי עם המסמך שמעיד שנקבעו לה 100% ניידות ותבקשי לקבל תעודת נכה בנוסף אולי לשקול הגשת בקשה לנכות כללית נוכח ההחמרה במצבך...
המשך תשובה