שלום וברכה, רציתי לדעת האם חובה לגור בישראל כדי להיות זכאים לפיצויים כנפגעי גזזת, או שאפשר להמשיך לקבל את הקצבה גם אם המשפחה החליטה לעבור לחו"ל? תודה רבה
שלום. קיצבאות הגזזת כמו קיצבאות הביטוח הלאומי משולמות למי שהוא תושב ישראל, בעיקרון לאחר 180 יום שאדם אינו בישראל, מופסקת תשלום הקיצבה הוא מקבל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אמירה, נפגעי הקרנות נגד גזזת, לא משנה אם הם קשישים או לא, אשר סובלים מגידולים סרטניים באיזור הראש והצוואר, רשאים להגיש תביעה למשרד הבריאות לפי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת ובמידה ואכן יוכרו כמי שקיבלו...
המשך תשובה