שלום וברכה, רציתי לדעת האם חובה לגור בישראל כדי להיות זכאים לפיצויים כנפגעי גזזת, או שאפשר להמשיך לקבל את הקצבה גם אם המשפחה החליטה לעבור לחו"ל? תודה רבה
שלום. קיצבאות הגזזת כמו קיצבאות הביטוח הלאומי משולמות למי שהוא תושב ישראל, בעיקרון לאחר 180 יום שאדם אינו בישראל, מופסקת תשלום הקיצבה הוא מקבל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהנחה שבעלך קיבל את ההקרנות במרוקו לפני סוף שנת 1960, ואלו ניתנו כחלק מההכנות לעלייה לישראל ,יש סיכויים טובים שתביעתו תוכר. לאור מחלתו ומצבו לאחר הניתוח מאד מומלץ להגיש תביעה...
המשך תשובה