למה אני מקבל רק 4200 במקום 5300? קיבלתי את הפיצויים המירביים. אני נכה 100 - יש לי ניידות. האם נגיע לגיל פנסיה אם נגיע, אקבל בדיוק מה שמקבלים היום, ניידות נכות כללית ופוליו. אודה אם תעני על השאלות. תודה
שלום. אינני יכולה לענות על שאלתך הראשונה בשל העדר מידע מספיק. בעקרון כשאדם אשר מקבל קצבת נכות כללית מגיע לגיל זיקנה הוא מקבל את הקיצבה הגבוהה מבין 2 הקיצבאות, כלומר אם קצבת הנכות הכללית היא הגובה יותר תמשיך לקבל אותה במקום קצבת הזקנה הרגילה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גובה הפיצוי המשולם נגזר מגובה אחוזי הנכות שנקבעים לנפגע. קיצבה חודשית משולמת רק למי שנקבעו לו יותר מ-40% נכות. מי שנקבעו לו פחות מ-40% נכות מקבל מענק חד , כאמור בהתאם לגובה נכותו....
המשך תשובה