שלום, אמי הוכרה כנפגעת גזזת ונקבע לה 45% נכות. רציתי לדעת האם יש מינימום של אחוזי נכות כדי לקבל קצבה חודשית, ואם כן, מאיזה שיעור?
שלום נעימה
על פי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת מי שנקבעו לו 40% נכות ומעלה זכאי לקבל קיצבה חודשית, בהתאם לאחוזי הנכות שנקבעו לו.
לפיכך אמך אמורה לקבל קיצבה חודשית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. נפגעי גזזת רבים הוכרו כזכאים לפיצויים גם מבלי ששמם מופיע במאגר השמות,לכן העובדה שאין תיעוד רשום לקבלת ההקרנות אינו צריך למנוע הגשת תביעה. מומלץ ורצוי להתייעץ עם עורך דין בטרם הגשת התביעה כדי ש...
המשך תשובה