שלום, אימא שלי ילידת הארץ שנת 1952, היא חלתה בילדותה בגזזת ולכן עברה טיפולים ובין היתר טיפולים בהקרנות, אשר גרמו לה עם השנים מחלות שונות וגם פגיעה פסיכולוגית. האם הפיצויים מגיעים רק למי שעלה לארץ או גם לילידי הארץ? תודה
החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד גזזת חל גם על מי שנולד בישראל וקיבל הקרנות בישראל בין השנים 1946 ועד סוף 1060, לפיכך בוודאי שאמך זכאית
על פי החוק לפיצויים אם היא חלתה באחת המחלות המוכרות בחוק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום חני, חוק הפיצויים לנפגעי הפוליו אינו כולל מימון טיפולי פלדנקרייז או פיזיותרפיה. לקבלת טיפולי פזיוטרפיה אני ממליצה לפנות ולקבל הפנייה בקופת חולים...
המשך תשובה