אני נפגעת פוליו אשר על פניו החלמתי היטב. לאחרומה אני מזהה תסמינים המתאימים לפוסט פוליו. האם אני זכאית למימון טיפולי פיזיותרפיה /פלדנקריז או אחרים.
שלום חני,
חוק הפיצויים לנפגעי הפוליו אינו כולל מימון טיפולי פלדנקרייז או פיזיותרפיה. לקבלת טיפולי פזיוטרפיה אני ממליצה לפנות ולקבל הפנייה בקופת חולים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהנחה שבעלך קיבל את ההקרנות במרוקו לפני סוף שנת 1960, ואלו ניתנו כחלק מההכנות לעלייה לישראל ,יש סיכויים טובים שתביעתו תוכר. לאור מחלתו ומצבו לאחר הניתוח מאד מומלץ להגיש תביעה...
המשך תשובה