הי, אדם שהוכר כנפגע ממחלת הגזזת, 30% נכות, קיבל פיצוי חד פעמי בגין מצבו. האם יהיה זכאי לקבל גם קצבה חודשית? מה התנאים שצריך לעמוד בהם?
שלום רב, לקצבה חודשית זכאים נפגעי הקרנות נגד גזזת אשר וועדה רפואית לפי החוק קבעה להם 40% נכות ומעלה. לאדם שנקבעו לו בעבר 30%, כדי שיהיה זכאי לקצבה עליו להוכיח שחלה החמרה במצבו הבריאותי, באחת מהמחלות הקבועות בחוק ,ולהגיש בקשה להחמרת מצב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום מוטי החוק לפיצויי נפגעי הגזזת מיועד וחל אך ורק על מי שקיבל בעצמו הקרנות נגד גזזת ואין לבני דור שני כל אפשרות לתבוע על פי החוק. המשמעות היא שרק אמא שלך יכולה להגיש תביעה ואין כל סיכוי לתביעה נגד ...
המשך תשובה