יש לי 60 אחוז נכות מפאת הקרנות לגזזת שיער,שלי מאד מאד דליל הולכת רק עם פאה האם מגיע מהמדינה משהו בגין הפאה?
שלום
לצערי אין פיצויי על שימוש בפאות לפי החוק, הפיצויי ניתן על הקרחות בראש שמצריכות שימוש בפאה, אך אין פיצוי ישיר על שימוש או רכישת פיאות. במסגרת 60% הנכות שנקבעו לך אני מניחה שיש התייחסות וקביעת אחוזי נכות על הקרחות והשיער הדליל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ישנו חוק המסדיר את הפיצויים המגיעים למי שקיבלו הקרנות נגד גזזת בעבר. על פי החוק יש מספר מאד מצומצם של מחלות מוכרות ויש לעמוד בקריטריונים שנקבעו בחוק על מנת לקבל פיצויים. מאחר שלא פרטת מה הבעיות הבריאו...
המשך תשובה