כילדה עברתי טיפולי הקרנות נגד גזזת , אני בת 68 ובשנים האחרונות התגלו גידולים בראששיכולים להיות קשורים להקרנות שעברתי. מעולם לא הגשתי תביעה לפיצוי ואני מתקשה לאתר מסמכים רפואיים מהתקופה ההיא האם ניתן להגיש תביעה לפיצוי גם לאחר שנים רבות?
ניתן להגיש גם היום תביעות על טיפולים נגד גזזת בעבר, כאלו שניתנו עד סוף שנת 1960 , ואין צורך במסמכים רפואיים מאז לצורך כך. כן יהיה צורך להציג את כל התיעוד הרפואי העדכני ,בעיקר זה שמתייחס לגידולים בראש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, בהנחה שהממצאים שהתגלו ב- C.T. מראים שיש גידול במח -הרי שזו מחלה המוכרת על ידי חוק הגזזת. את התביעה יש להגיש למשרד הבריאות באזור מגוריך באמצעות טופס תביעה....
המשך תשובה