שלום. סבי נפטר מסרטן שהתפתח אצלו בגלל הקרנות שקיבל כילד למניעת גזזת. האם לאחר מותו המשפחה זכאית לפיצויים? בברכה
שלום איתן
רק במקרים של פטירה כתוצאה מסרטן שמקורו באזור הראש או הצוואר ישנה אפשרות להגיש תביעת שאירים לפי חוק לפיצויי נפגעי הקרנות לגזזת. כלומר מקרים של מוות כתוצאה מסרטן במוח או גידולים ממאירים בגולגלת, בראש או בצוואר.
על פי החוק, במקרה כזה מי שזכאים להגיש תביעת שאירים הם אלמנתו של המנוח (בתנאי שלא נישאה שנית) ומי מילדיו שהי קטין בעת הפטירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום גלית, מאחר שהוגשה כבר תביעה בעבר אין כרגע אפשרות להגיש תביעה חדשה או לערער, אלא יש להגיש בקשה לעיון מחדש במסגרתה יש להביא עדויות וראיות חדשות המעידות על קבלת ההקרנות בילדות...
המשך תשובה