שלום, אבי הוכר בעבר כנפגע גזזת. גיל 75. יליד מרוקו. לפני 3 שנים חלה בשחמת הכבד. האם זו עילה לתביעה בגין החמרת מצב אע"פ שזה לא ברשימת המחלות כמופיע בחוק? אשמח למענה. תודה.
החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת מאפשר להגיש בקשה להחמרת מצב למי שהוכר בעבר כנפגע גזזת אך ורק בשל המחלות המוכרות בחוק. כל החמרת מצב אחרת אינה מהווה עילה להגשת בקשה. מאחר ושחמת הכבד אינה אחת מהמחלות המוכרות על ידי חוק הגזזת אין מקום או עילה להגשת בקשה להחמרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום בר. בשאלתך לא ציינת את גובה אחוזי הנכות שקבעו לסבתך. לצערי לנפגעי גזזת מעט מאד הטבות מעבר לקצבה החודשית. למי שנקבעו מעל 90% נכות, יש זכאות על פי חוק לפטור מתשלום מס הכנסה,בנוסף ניתנת תעודת נכה שמ...
המשך תשובה