אמי קיבלה הקרנות נגד מחלת הגזזת , הוכרה בעבר עוקיבלה פיצוי חד פעמי בגין נשירת שיער והצטלקות. בשנתיים האחרונות חלה הידרדרות קשה במצבה הבריאותי והיא אובחנה עם גידול מסוג מנינגיומה בראש האם העובדה שהיא כבר הוכרה בעבר וקיבלה פיצוי סוגרת את האפשרות להגיש תביעה להחמרת מצב ?
העובדה שאמך הוכרה בעבר וקיבלה פיצויים לא מקשה על הגשת בקשה להחמרת מצב אלא מקלה ומקצרת מאד את התהליך.מאחר שזכאותה לקבלת פיצויים הוכרה כל מה שנותר לעשות הוא להגיש כעת למרכז הלאומי לגזזת בקשה להחמרה בגין הגידול שהתגלה במוחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. לא ניתנו הקרנות נגד פוליו אלא רק נגד מחלת הגזזת. התביעה מוגש ת למשרד הבריאות באזור מגורייך ואליה יש לצרף תיעוד רפואי המלמד על המחלות שלך, ספציפית מחלות המוכרות על ידי החק. לא ניתן לתת הסבר מפו...
המשך תשובה