אישה שחולה בגזזת נפטרה. האם בעלה זכאי על פי חוק לקבל את הקצבה שלה או שהוא יקבל רק קצבת שאירים רגילה?
במקרה של תובעת שקיבלה בעבר הקרנות נגד גזזת והיא נפטרה מאחת מ-5 המחלות המוכרות על פי חוק הגזזת ,במקרה כזה בלבד ,יכול האלמן להגיש תביעה ולקבל מענק חד פעמי הנקרא מענק שאירים. מענק זה הוא בנוסף לקצבת שאירים המשולמת על ידי המוסד לביטוח לאומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אלין בשבועות האחרונים נשלחו מכתבים רבים לאלמנות/אלמנים של נפגעי הגזזת המודיעים להם שניתן להגיש תביעת שאירים לפי החוק. לצערי המכתב אינו מפורט וברור דיו ולכן נוצרה אי בהירות רבה. תביעת שאירים לפי...
המשך תשובה