בשנות ה-50 אבא שלי עבר טיפולים בהקרנות, וכבר הגשנו תביעה והוא מקבל פיצויים כנפגע מהטיפולים - זאת בעקבות גידול שפיר שהתגלה בראשו לפני 20 שנה שהיה צריך לעבור ניתוח לצמצומו. עכשיו חלה החמרה במצב, הגידול חזר לגדול וצריך לעבור עוד ניתוח. שאלתי האם אפשר להגיש תביעה להחמרה או שכבר יש התיישנות?
שלום עינב ,
לפי חוק הגזזת אין התיישנות על מקרים של החמרת מצב ואם מדובר בהחמרת מצב באחת המחלות המוכרות בחוק- כדוגמת המקרה של אמך שסובלת מגידול שפיר במוח, ניתן להגיש בקשה להחמרה בכל עת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ג`ולי, החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד גזזת מכיר בזכאות של ילידי מרוקו ,שקיבלו הקרנות במרוקו, בתנאי שאלו ניתנו כתנאי לעלייתם לישראל. בהנחה שאמך קיבלה את ההקרנות בהקשר לעלייתה לישראל היא זכאית לפיצ...
המשך תשובה