הי, מה צריכים לעשות כדי לקבל קצבה מוגדלת לאחר החמרת מצב בעקבות הטיפולים נגד גזזת? הקצבה התקבלה במשך 10 שנים ללא שינוי ורק לאחרונה חלה החמרה...
בהנחה שחלה החמרה באחת מהמחלות המוכרות על פי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת, ניתן להגיש בקשה להחמרת מצב למרכז הלאומי לגזזת. יש לדעת שלוועדה הרפואית להחמרת מצב יש סמכות להעלות אחוזי נכות אך גם להוריד אחוזי נכות ולכן אני ממליצה להתייעץ עם עו"ד לפני הגשת בקשה להחמרת מצב ולבדוק האם כדאי להגיש בקשה שכזו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום,החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד הגזזת מכיר ברשימה מאד מצומצמת של מחלות הכוללת את המחלות הבאות: קרחות באזורים מצולקים בקרקפת, גידולי מח שפירים וממאירים, נגעי עור סרטניים שהוסרו מאזור הקרקפת הצוואר...
המשך תשובה