לאחי הבכור יש עדיין צלקות מטיפולי ההקרנות בראשו שניתנו לו כשעלה ממרוקו כנער. אבל אין לנו שום תיעוד מהתקופה ההיא ואיזה טיפולים בדיוק הוא קיבל. השאלה היא האם ניתן להגיש תביעה ללא מסמכים או שניתן לאתר אותם בארכיונים כלשהם?
שלום אוסנת,
מאחר ומדובר בטיפולים שניתנו לפני למעלה מ-60 שנה אין דרישה להציג מסמכים והוכחות כתובות על קבלת הטיפול,שכן חלק ניכר מהתיעוד, אם היה נעלם.
לפיכך על התובע שמגיש תביעה להתייצב בפני וועדה שבראשה עומד שופט ולמסור פרטים מלאים וטובים על הטיפול שקיבל נגד הגזזת, רצוי שיביא עימו עדים שהיו איתו בעת קבלת הטיפול. במקרה שיש צלקות בראש, הרי שזו הוכחה טובה לקבלת ההקרנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום חיים הרשימות של מקבלי ההקרנות המצויות במשרד הבריאות הן חלקיות ביותר ורוב האנשים שקיבלו הקרנות לא מופיעים בהכרח ברישומים, לכן גם אם אדם לא רשום כמי שקיבל הקרנות, אין הדבר אומר שהוא לא קיבל הקרנ...
המשך תשובה