שלום, מעוניינת לדעת בבקשה האם יש סף של הכרה באחוזי נכות על מנת לקבל הכרה לקצבה חודשית?
שלום רב
על פי החוק זכאים לקיצבה חודשית רק מי שוועדה רפואית או וועדת עררים קבעה לו 40% נכות ומעלה.
מתחת לזה מקבלים פיצויים בסך של כ-1500 ש"ח עבור כל אחוז נכות שנקבעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אמירה, נפגעי הקרנות נגד גזזת, לא משנה אם הם קשישים או לא, אשר סובלים מגידולים סרטניים באיזור הראש והצוואר, רשאים להגיש תביעה למשרד הבריאות לפי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת ובמידה ואכן יוכרו כמי שקיבלו...
המשך תשובה