טופלתי בילדותי בגזזת באמצעות הקרנות, ובשנה האחרונה אובחן אצלי גידול שפיר באזור הראש והצוואר שהצריך ניתוח. הייתכן קשר בין הקרנות בעבר להתפתחות הגידול, אך אין קביעה חד משמעית. האם במצב כזה ניתן להגיש תביעה? מה רמת ההוכחה שנדרשת כדי להראות קשר בין הטיפול בילדות לבין המצב הרפואי ?
לצערי הרב ועל אף מאבק ממושך שניהלתי בעבר, כולל הגשת עתירה לבג"צ, אין הכרה בגידולים שפירים באזור הצוואר על פי החוק. החוק מכיר רק בקשר הסיבתי בין הקרנות לגידולים ממאירים באזור הראש והצוואר, לפיכך אין מקום להגיש תביעה להכרה בגידול שפיר זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם זכור לך שקיבלת הקרנות בכיתה א סביר להניח שהיו אלו הקרנות נגד גזזת. אם זה היה בישראל יש אפשרות לפנות למרכז הלאומי לגזזת ולברר האם במקרה נמצא רישום של ההקרנות שקיבלת בתוך מאגר שמצוי בידי המרכז הלאומי...
המשך תשובה