אני מעוניין לדעת אם נפגעי גזזת, או משפחותיהם, עדיין זכאים לפיצויים או הכרה כלשהי ממדינת ישראל כיום. מהם התנאים והפרוצדורות לקבלת הפיצויים, והאם ישנן תוכניות סיוע נוספות עבורם?
שלום רב. החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד גזזת עדיין בתוקף ועדיין ניתן להגיש תביעות חדשות על ידי אנשים שנפגעו מההקרנות. שאלתך לגבי תנאים ופרוצדורות הינה שאלה רחבה ואשמח לענות במידה ותהייה מעוניין לקבל מידע יותר מפורט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום לצערי אין פיצויי על שימוש בפאות לפי החוק, הפיצויי ניתן על הקרחות בראש שמצריכות שימוש בפאה, אך אין פיצוי ישיר על שימוש או רכישת פיאות. במסגרת 60% הנכות שנקבעו לך אני מניחה שיש התייחסות וקביעת ...
המשך תשובה