ניתן להגיש תביעה לקבלת פיצויים לנפגע גזזת, בשמו של הנפגע?
מרסל שלום
לא הבנתי לחלוטין את שאלתך, שכן גם עורכי דין שמגישים תביעה מגישים אותה בשם הלקוח, אבל על התביעה חייב לחתום התובע ואף להצהיר על נכונות העובדות שצוינו בתביעתו ובנוסף לכך הנפגע עצמו ורק הוא יכול לבוא ולהעיד על נסיבות קבלת ההקרנות בפני וועדת המומחים ולאחר מכן הנפגע הוא זה שנבדק על ידי וועדה רפואית שקובעת את נכותו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום חי, הפיצויים לפי חוק הגזזת משולמים רק למי שהינו תושב ישראל לפחות 24 חודשים. מאחר ודודתך לא מתגוררת בישראל ואינה תושבת ישראל הופסק תשלום הקיצבה. כדי להמשיך לקבל אותה עליה לחזור לחיות בישראל ול...
המשך תשובה