שלום, אמא של בעלי נפטרה מסרטן לפני מספר חודשים, בזמנו התחלנו תהליך של הכרתה כנפגעת של גזזת ורציתי לשאול, האם אבי רשאי לבקש את הפיצויים במקומה? בסופו של דבר גם הוא עבר סבל רב בעקבות הנזקים שנגרמו לה. תודה
שלום רב,
לצערי חסר מידע חשוב כדי שאוכל לתת תשובה. אתם מוזמנים להתקשר למשרדי לטלפון 03-52294991.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פי החוק וועדת מומחים קובעת האם התובע אכן קיבל הקרנות. היא מסתמכת על עדויות של הנפגע ועצמו של עדים נוספים אם יש כאלו, על בדיקה ואיתור של סימנים של הקרנות בקרקפת ומסמכים רפואיים המעידים על מחלות שקשו...
המשך תשובה