עו"ד איריס צהריים טובים, אשמח למענה על מספר שאלות- ראשית, אשמח לדעת כיצד בכלל מתחילים הליכי תביעת גזזת ולאן מגישים את התביעה? שנית, האם הרישום המעיד על כך שהתקבל טיפול גזזת יכול להועיל בהגשת התביעה? האם זה יביא לי תוספת תשלום?
תביעת גזזת מוגשת למשרד הבריאות שבאזור המגורים והיא מוגשת על גבי טופס תביעה מיוחד , אשר על פי החוק יש לחתום עליו בפני עו"ד או רשם בית משפט -כמו על תצהיר. יש לצרף כמובן מסמכים רפואיים המלמדים על אחת מחמש המחלות המוכרות לפיצוי על פי החוק.
התביעה מועברת ממשרד הבריאות למרכז הארצי לפיצוי נפגעי גזזת בתל השומר שם מבוצעת בדיקה ראשונית .
אם בידך אישור או רישום המלמד על קבלת טיפול בהקרנות נגד גזזת, אישור זה יקל על ההליכים ואמור לחסוך הופעה בפני וועדת המומחים ,אשר תפקידה לבדוק ולאשר את קבלת ההקרנות. האישור אינו משמש לשם קבלת תוספת אלא מאוד מקל על הוכחת קבלת ההקרנות ומזרז את התהליך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עמית שלום, נפגע גזזת שנקבעו לו בין 40%-75% נכות על ידי וועדה רפואית זכאי לקבל מענק חד פעמי של כ-93,000 ש"ח בנוסף מי שיש לו מעל 40% זכאי גם לקבלת קצבה חודשית שהיא נגזרת של גובה האחוזים שנקבעו לו מסך...
המשך תשובה