אני בחורה בת 40 ויש לי פוליו ברגל. לאחרונה יש לי החמרת מצב. הגשתי תביעה לנכות כללית (לא מקבלת) ואני אמורה לקבל את התשובה של הוועדה בהקדם. האם אני יכולה להגיש החמרת מצב פוליו בנפרד או שזה קשור לנכות כללית? מודה לך על המענה
מאחר שחוק פיצוי נפגעי פוליו לא חל עליך הרי הדרך היחידה לקבל הכרה ו/או קצבת היא דרך נכות כללית. אם את נמצאת בהליך מול המוסד לביטוח לאומי -נכות כללית ממליצה בדחיפות להגיש מסמכים המלמדים על ההחמרה בפוליו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פי החוק וועדת מומחים קובעת האם התובע אכן קיבל הקרנות. היא מסתמכת על עדויות של הנפגע ועצמו של עדים נוספים אם יש כאלו, על בדיקה ואיתור של סימנים של הקרנות בקרקפת ומסמכים רפואיים המעידים על מחלות שקשו...
המשך תשובה