אני בחורה בת 40 ויש לי פוליו ברגל. לאחרונה יש לי החמרת מצב. הגשתי תביעה לנכות כללית (לא מקבלת) ואני אמורה לקבל את התשובה של הוועדה בהקדם. האם אני יכולה להגיש החמרת מצב פוליו בנפרד או שזה קשור לנכות כללית? מודה לך על המענה
מאחר שחוק פיצוי נפגעי פוליו לא חל עליך הרי הדרך היחידה לקבל הכרה ו/או קצבת היא דרך נכות כללית. אם את נמצאת בהליך מול המוסד לביטוח לאומי -נכות כללית ממליצה בדחיפות להגיש מסמכים המלמדים על ההחמרה בפוליו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. קיצבאות הגזזת כמו קיצבאות הביטוח הלאומי משולמות למי שהוא תושב ישראל, בעיקרון לאחר 180 יום שאדם אינו בישראל, מופסקת תשלום הקיצבה הוא מקבל....
המשך תשובה