שלום, אמא שלי קיבלה בזמנו פיצויים על הגזזת בעקבות נשירת שיער וקטרקט. עכשיו גילו שיש לה גלאוקומה והרופא אמר שכנראה יש לזה קשר ישיר לקטרקט. האם ניתן לקבל על זה פיצוי נוסף?
שלום חדווה,
גלאוקומה אינה אחת מהמחלות המוכרות על ידי החוק ולכן אינה מזכה את אימך בפיצויים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום סמדר, גידול ממאיר באזור הראש והצוואר הינו מחלה מוכרת על פי החוק לפיצויי נפגעי הגזזת. התביעה מוגשת למשרד הבריאות. הדרך להתחיל היא או לפנות לקבל את הטפסים או להוריד טופס תביעה מהאינטרנט ולהגיש...
המשך תשובה