לאחרונה גיליתי שיש לי בעיות רפואיות שייתכן שקשורות לטיפול הקרינה שעברתי בילדותי. האם אני זכאית לטיפול רפואי בחינם דרך משרד הבריאות או גורם אחר, ומה התהליך שעליי לעבור כדי לממש זכויות אלו?
הזכויות הניתנות למי שעבר הקרנות נגד גזזת מפורטות בחוק שחוקקו בשנת 1995 לפיצוי נפגעי הקרנות הגזזת. החוק אינו מקנה טיפול רפואי חינם- מעבר לטיפול הרפואי לו את זכאית כמו כל מבוטח בישראל. כדי לממש את זכויותיך על פי החוק , עלייך להגיש תביעה למשרד הבריאות בהתאם לקבוע בחוק הגזזת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
התביעה וקבלת הפיצויים לנפגעי פוליו אינה עומדת בסתירה לחוק הביטוח הלאומי וניתן בעיקרון לקבל את 2 הקצבאות במקביל. יש לפנות לארכיון קופת חולים ולבקש לקבל העתק מהתיק ההיסטורי של אמך בקופת חולים בתקווה ששם...
המשך תשובה