אני מטופל לשעבר בטיפולי הקרנות נגד גזזת, ותביעתי לפיצויים נדחתה על ידי משרד הבריאות. אני חושב להגיש ערעור, אך איני בטוח מהן העילות שבגינן אוכל לבסס את הערעור באופן שיגדיל את סיכויי התביעה שלי להתקבל. האם יש עילות נפוצות או מיוחדות שבגינן כדאי להגיש ערעור על החלטה כזו?
שלום. אין באפשרותי להשיב בפורום זה לשאלתך ,הן משום שלא פירטת את הנימוקים לדחיית תביעתך וכן מאחר ופורום זה אינו מתאים למענה לשאלה מורכבת שכזו.
אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ששלום. במקרה של קביעה דו משמעית רשאי בית הדין לעבודה לדרוש מהוועדה הרפואית לנמק או לתת תשובה חד משמעית לגבי נכות מסויימת. מאחר שבעקבות פסיקות של בתי הדין חלו שינויים במהלך השנים באופן קביעת סעיפי הנכ...
המשך תשובה