שלום, רוצה לתבוע בשם אימי שלקתה באלצהיימר, וחוץ מזה חולה מאוד עם הרבה בעיות. האם זה בסדר שאמלא את התביעה בשמה לאור מצבה הקשה? כולל ליווי לוועדה רפואית. תודה רבה
שלום ברכה,
על טופס התביעה יש לחתום ולהצהיר בפני עו"ד לפיו האמור בתביעה הינו נכון ומדויק ובעיקרון צריך לחתום התובע, לפיכך יש בעייתיות בחתימה שלך על התביעה. הבעיה היותר משמעותית הינה העובדה שעל אימך להתייצב בפני וועדת המומחים ולתת עדות על כל הנסיבות בהן קיבלה את ההקרנות ואם היא חולה באלצהיימר יתכן והיא לא זוכרת את הדברים. לא תהיה בעייה להתלוות אליה לוועדה הרפואית אולם עשויה להיות בעייה להיתלוות אליה לועדת המומחים. בשל הבעיתיות של המקרה מאד מומלץ להיעזר בליווי של עורך דין מומחה בתחום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום חזי, במידה והמנינגיומה שנמצאה גורמת לאמך לכאבי ראש, ייקבעו לה אחוזי נכות נמוכים בגינם, אבל כאלו שעשויים לזכותה במענק חד פעמי לא גבוה, לכן עליכם לשקול האם הגשת בקשה להחמרת מצב, התייצבות בוועדה רפ...
המשך תשובה