הוועדה קיבלה את התביעה של דודי, אבל את התביעה של אמי דחתה, למרות שהם עברו את אותו טיפול ונפגעו שניהם. מומלץ לערער על ההחלטה?
שלום שושנה,
באם הדוד יוכל לבוא ולהעיד שהוא עבר יחד עם אמא שלך את הטיפולים ותוכלי להביא עדויות על כך שהיא עברה את ההקרנות הרי יש מקום לשקול הגשת בקשה לעיון חוזר ולהביא בפני ועדת המומחים את העדויות החדשות ולנסות לשכנעם כי היא אכן עברה את ההקרנות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הנכות שנפסקת בוועדות הרפואיות של הגזזת היא על ירידה בשמיעה עקב פגיעה בעצב השמיעה בשל גידול מוח ולכן בד"כ הפגיעה היא רק באוזן אחת. הנכות הנפסקת בוועדות אחרות-לדוגמא נכי צה"ל , שם בדרך כלל המדובר בנזק...
המשך תשובה