שלום, לפני 11 שנה אמא שלי נפטרה מסרטן היא קיבלה טיפולים בהקרנות ושמורים לי כל המסמכים. האם המשפחה יכולה לקבל פיצויים?
שלום אלזה,
חסרים לי נתונים רבים כדי לתת לך תשובה.
בעיקרון אלמן של נפגעת גזזת שנפטרה מסרטן שמקורו באזור הראש והצוואר או מסרטן הדם ומי שהיו ילדים קטינים בעת הפטירה , יכולים להגיש תביעת שאירים ולקבל פיצוי חד פעמי.
כאמור סוג הסרטן ומיקומו מאוד חשובים וכמובן יש להוכיח ראשית שהיא קיבלה הקרנות נגד גזזת.
את מוזמנת להתקשר למשרדי על מנת שאוכל לתת לך תשובות מלאות יותר בהתאם למידע שתמסרי לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גובה הפיצוי המשולם נגזר מגובה אחוזי הנכות שנקבעים לנפגע. קיצבה חודשית משולמת רק למי שנקבעו לו יותר מ-40% נכות. מי שנקבעו לו פחות מ-40% נכות מקבל מענק חד , כאמור בהתאם לגובה נכותו....
המשך תשובה