שלום וברכה לעו"ד. לאבי נקבע תור להתייצב בפני ועדה רפואית כנפגע גזזת, לקביעת אחוזי נכות ותחילת תשלומים. הוא לא מבין היטב עברית ואני רוצה להיכנס לוועדה כמתרגם. זה אפשרי? או שהוא יכול להיכנס עם עו"ד שיסביר לו בדיוק מה קורה?
שלום רב,
2 האופציות אפשריות. אתה רשאי בתור בנו של התובע להיתלוות ולהיכנס איתו לוועדה ולעזור בתקשורת עם חברי הוועדה- עליך להצטייד בתעודת זהות. גם להיעזר בעו"ד שיתלווה לאביך בחדר הוועדה ויסביר לו מה קורה היא אופציה אפשרית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום טליה. החוק לפיצוי נפגעי הפוליו חל אך ורק על מי שהינו תושב ישראל במועד הגשת התביעה. לצערי ,מי שחלה במחלה בישראל בהיותו תושב אך אינו מתגורר בארץ,אינו זכאי לקבל את הזכויות שבחוק...
המשך תשובה