הבנתי שלפי החוק, מי שמקבל קצבה כנפגע פוליו זכאי להעלאה ברגע שמצבו מחמיר. איך זה עובד? אחרי תשובת הוועדה זה מתעדכן אוטומטית?
שלום, נפגע פוליו שהוכר על ידי המוסד לביטוח לאומי ובעקבות החמרה במצבו העלתה לו וועדה רפואית בנושא הפוליו את אחוזי נכותו , לאחר שנבדק על ידה,
קצבתו אמורה להתעדכן בביטוח הלאומי ולעלות. אין צורך להגיש בקשה מיוחדת בבקשה שהסכום יעודכן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
צר לי על מותו של אביך. בפנייתך לא ציינת באיזה שלב של בירור התביעה אביך נפטר. האם הוכר על ידי וועדת המומחים כמי שקיבל הקרנות? האם נבדק על ידי וועדה רפואית? לכן אין אפשרות לענות. בהנחה שהוכר על ידי ווע...
המשך תשובה