שלום רב, רציתי לשאול, הבקשה של סבי לפיצוי נפגעי גזזת על פי החוק, נדחתה על ידי הועדה הרפואית. האם ניתן להגיש ערעור? וכיצד עושים זאת?
שלום
ניתן להגיש ערעור על החלטת הוועדה הרפואית וזאת בתוך 60 יום ממועד קבלת החלטת הוועדה הרפואית. הערעור מוגש למרכז הלאומי לגזזת בתל השומר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום שלומית, החוק לפיצוי נפגעי הגזזת מכיר ברשימה מאד מצומצמת של מחלות כקשורות להקרנות נגד הגזזת. למרבה הצער סרטן השד אינו מחלה מוכרת על ידי החוק ולכן לא ניתן לקבל פיצוי על נזקי מחלה זאת, מאידך, קר...
המשך תשובה