שלום רב, רציתי לשאול, הבקשה של סבי לפיצוי נפגעי גזזת על פי החוק, נדחתה על ידי הועדה הרפואית. האם ניתן להגיש ערעור? וכיצד עושים זאת?
שלום
ניתן להגיש ערעור על החלטת הוועדה הרפואית וזאת בתוך 60 יום ממועד קבלת החלטת הוועדה הרפואית. הערעור מוגש למרכז הלאומי לגזזת בתל השומר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב. חוק הפיצויים לנפגעי הקרנות הגזזת מכיר בגידולים באזור הצוואר והראש בתנאי שהמדובר בגידולים ממאירים/סרטניים. אם הגידול שאובחן בבלוטת הרוק של אביך אובחן כגידול סרטני הרי שהוא זכאי לפיצויים. יש צו...
המשך תשובה