שלום רב, רציתי לשאול, הבקשה של סבי לפיצוי נפגעי גזזת על פי החוק, נדחתה על ידי הועדה הרפואית. האם ניתן להגיש ערעור? וכיצד עושים זאת?
שלום
ניתן להגיש ערעור על החלטת הוועדה הרפואית וזאת בתוך 60 יום ממועד קבלת החלטת הוועדה הרפואית. הערעור מוגש למרכז הלאומי לגזזת בתל השומר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אוסנת, מאחר ומדובר בטיפולים שניתנו לפני למעלה מ-60 שנה אין דרישה להציג מסמכים והוכחות כתובות על קבלת הטיפול,שכן חלק ניכר מהתיעוד, אם היה נעלם. לפיכך על התובע שמגיש תביעה להתייצב בפני וועדה שב...
המשך תשובה